Ο ΚΑΙΡΟΣ









 





  
 

  

 

 

 

 





  




 
 

 

Ο Δήμος Κορωπίου βρίσκεται στο πλευρό του πολίτη περισσότερο από κάθε άλλη φορά.



 Με τη Γραμμή του Δημότη "800 11 34600", η οποία δέχεται τα αιτήματα και τα παράπονα των δημοτών και τους παρέχει πληροφόρηση σχετικά με τις υπηρεσίες, τις διαδικασίες, τα δικαιολογητικά και τις διάφορες εκδηλώσεις του Δήμου, αλλά και πληροφόρηση σχετικά με γενικά θέματα της επικαιρότητας (π.χ. εθνικές-δημοτικές εκλογές, αντιμετώπιση ακραίων καιρικών φαινομένων κλπ.).



Με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών,  δίνοντας τη δυνατότητα στον πολίτη να διεκπεραιώσει πολύ πιο εύκολα και γρήγορα πολλές υποθέσεις του που σχετίζονται όχι μόνο με το Δήμο αλλά και με διάφορες Υπηρεσίες Δημοσίου, όπως π.χ. έκδοση πιστοποιητικών, μεταβίβαση & έκδοση άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας κλπ



Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση με τις ακόλουθες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Υπηρεσίες υποβολής αιτήσεων πιστοποιητικών (Δημοτολογίου,Βεβαιώσεων ΤΑΠ κ.τ.λ.)
•Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής πληρωμής Δημοτικών φόρων ,Προστίμων (ΚΟΚ),και βεβαιωμένων
Οφειλών προς το Δήμο.
•Υπηρεσίες ενημέρωσης για προμηθευτές-Δικαιούχους ΧΕΠ Δήμου.
•Υπηρεσίες υποβολής Αιτημάτων & Καταγγελιών
•Υπηρεσίες Δημοσίευσης και αναζήτησης Αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου


 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

«Αύγουστος 2018»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
  

 

    
  
  
     
  
  
   
  
   Ηλεκτρονικές Υπηρεσίας ΚΕΠ
  
  
  
  
    
  
  
  

   

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

 

  

  

 

  

  

Φωτογραφικό Υλικό