Με αφορμή ανακοινώσεις «απελπισίας» περί ηθικής από τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης ο Δήμαρχος Κρωπίας Δημήτριος Κιούσης έκανε την ακόλουθη δήλωση για τον αν μπορεί ο κ. Κερασιώτης να θέτει θέματα πολιτικής ηθικής:
Καταρχήν, ο Δήμος Κρωπίας δεν είναι τσιφλίκι κανενός. Η ψήφος των πολιτών με τις δημοτικές εκλογές αναδεικνύει με άμεσο δημοκρατικό τρόπο τις παρατάξεις και τους Δημάρχους που είναι ικανοί και άξιοι να τους αντιπροσωπεύσουν. Η Δημοτική Αρχή δεν αποτελείται από επαγγελματίες της πολιτικής αλλά είναι γέννημα –θρέμμα της κοινωνίας του Δήμου μας που συνενώνει χιλιάδες πολίτες που επιθυμούν να γίνουν πράξη οι δεσμεύσεις μας για τα μεγάλα βασικά έργα και πολιτικές. Και αυτό κάνουμε! Ο κ.Κερασιώτης οφείλει να να ξανασκεφτεί βασικές έννοιες της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας : «Γαντζωμένοι» στην εξουσία δεν είναι μια δημοτική αρχή πλειοψηφίας και στο δημοτικό συμβούλιο και στην κοινωνία. Από την άλλη όσοι τυγχάνει να μην απολαμβάνουν την πολιτική και εκλογική αναγνώριση που θα ήθελαν προσπαθούν με πολιτικά μέσα να την επιτύχουν και όχι με ψεύδη και συκοφαντίες. Ακόμα πιο σκληρή είναι η πραγματικότητα για αυτούς, όταν προσπαθούν να θέσουν θέματα πολιτικής ηθικής τάξεως και ευθιξίας. Και για να είμαστε σαφείς: όπως συνηθίζεται να συμβαίνει σε αυτή τη ζωή, αυτοί οι ίδιοι που επικαλούνται κανόνες πολιτικής ηθικής και καταγγέλλουν, να καταπατούν κάθε κανόνα πολιτικής ηθικής. Ειδικά για την περίπτωση του κ.Κερασιώτη που δημόσια έχει καταγγελθεί ρωτάμε για τα κάτωθι ζητήματα πολιτικής ηθικής:
Ζήτημα ηθικής Πρώτον:
Υπηρετεί το Ελληνικό Δημόσιο και την προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο επι 4 έτη είχε αποσπαστεί σε βουλευτικό γραφείο. Είχε το δικαίωμα; Το είχε! Όμως τα δύο τελευταία έτη αντί να παρέχει τις υπηρεσίες του στο γραφείο, όργωνε σε καθημερινή βάση την πόλη για συναντήσεις προεκλογικού χαρακτήρα παρακαλώντας συνδημότες μας να ενταχθούν στο ψηφοδέλτιό του εν ώρα εργασίας. Δηλαδή ήταν σε άδεια ετήσιας διαρκείας μετ΄αποδοχών! Τούτο είναι άραγε ηθικό;
Ζήτημα ηθικής Δεύτερον :
Την παρούσα κοινοβουλευτική περίοδο επανήλθε στην υπηρεσία του και λόγω πανδημίας παρείχε τηλε-εργασία. Όμως η καθημερινή του συμπεριφορά ήταν να «οργώνει» πάλι την πόλη και να εκλιπαρεί συνδημότες μας να ενταχθούν στο ψηφοδέλτιό του. Αντί να παρέχει τις υπηρεσίες τους εκεί που αμείβεται με τηλεργασία είχε την παραπάνω συμπεριφορά. Τούτο είναι ηθικό;
Ζήτημα ηθικής Τρίτον :
Εν ώρα εργασίας του στην υπηρεσία του συνεχώς απασχολείται συστηματικά με την σύνταξη και ανάρτηση κειμένων στα 7 (;) μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook που ελέγχει είτε ως φανερός είτε ως κρυφός διαχειριστής. Τούτο είναι ηθικό;
————————————–