Κορωπί, 12-10-2018

Αρ. Πρωτ.:15072

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΚΡΩΠΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Προς:

Το Δήμαρχο  Δήμου Κρωπίας κ. Κιούση Δημήτριο

Τα Τακτικά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου (όπως Πίνακας Αποδεκτών)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Για την 27η/2018 Τακτική  Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου

      Σας προσκαλούμε, σύμφωνα με το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010, στην   τακτική  δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία θα γίνει στο Δημοτικό Κατάστημα (Βασ. Κωνσταντίνου 47),  την 17η Οκτωβρίου 2018 ημέρα  Τετάρτη   και ώρα 19:15’, για συζήτηση και λήψη απόφασης επί  των   παρακάτω θεμάτων  της ημερήσιας διάταξης:

  1. Έγκριση της υπ΄αρ. 63/2018 μελέτης της Τ.Υ. α) για τη υποβολή πρότασης χρηματοδότησης προς το Υπουργείο Εσωτερικών –Γεν. Δ/νση Οικονομικών Τοπ. Αυτ/σης & Αναπτυξιακής Πολιτικής-Δ/νση Οικονομικής & Αναπτυξιακής Πολιτικής –Τμήμα Αναπτυξιακών Προγραμμάτων & διαχείρισης Π.Δ.Ε.,  στα πλαίσια της  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ IV αυτού, για ένταξη στο πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ» ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: « Δράσεις για την βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας» με τίτλο: «Βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργική γη και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις ».β) δέσμευση ένταξής του έργου στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (Ε.Π.) του Δήμου Κρωπίας όταν αυτό τροποποιηθεί και γ) καταβολή της ίδιας συμμετοχής και μη επιλέξιμης δαπάνης (εφόσον απαιτηθεί).

  2. Έγκριση και οριστική παραλαβή της Πολεοδομικής Μελέτης β’ κατοικίας Αγ. Μαρίνας-πολεοδομικές ενότητες 1,2 και 3.

  3. Συμπλήρωση της υπ αρ 222/17 απόφασης που αφορά στην «Τροποποίηση της μελέτης κυκλοφορίας και στάθμευσης του Δήμου Κρωπίας και έγκριση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων αυτής.

  4. Καθορισμός τρόπου διεξαγωγής διαγωνισμού για σύναψη σύμβασης τοπογραφικών μελετών.

  5. Περί Έγκρισης Πρωτοκόλλου Προσωρινής και  Οριστικής  Παραλαβής του έργου: «Κατασκευή οδών στην Πόλη με ύδρευση» (Αρ. Μελ. Τ.Υ. 79/2008).

  6. Περί έγκρισης του 3ου Α.Π.Ε. του έργου με τίτλο: «Κατασκευή οδών 2014» (ΤΥ/12/2016).

  7. Περί έγκρισης παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης των εργασιών για το έργο: «Επισκευές-Συντηρήσεις Σχολικών Κτιρίων & Λοιπών Δημοτικών Κτιρίων» (Αρ. Μελ. ΤΥ/16/2017).

  8. Έγκριση θέσης στάθμευσης Α.με.Α επί της οδού Ιωάννου Λάμπρου  στην πόλη του Κορωπίου.

  9. Περί παράτασης ισχύος της σύμβασης μίσθωσης ακινήτου για την στέγαση υπηρεσιών του Δήμου μεταξύ αυτών και του Κτηματολογίου.

  10. Έγκριση υπογραφής μνημονίου συνεργασίας του Δήμου Κρωπίας με την Ένωση Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Κορωπίου για την υποβολή πρότασης στο πρόγραμμα OPEN MALL.

  11. Περί της υποχρεωτικής αναμόρφωσης του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης έτους 2018 του Δήμου Κρωπίας, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 34574/05-07-2018 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 2942/20-07-2018 και ΦΕΚ Β’ 3635/27-08-2018) Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών και το υπ’ αριθμόν 44485/06-08-2018 έγγραφο οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών.

  12. Περί της υποχρεωτικής αναμόρφωσης του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης Έτους 2018 του Ν.Π.Δ.Δ.’ΣΦΗΤΤΟΣ’, σύμφωνα με την υπ’ αριθ.  34574/05-07-2018 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 2942/20-07-2018 και ΦΕΚ Β’ 3635/27-08-2018) Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών και το υπ’ αριθ. 44485/06-08-2018 Έγγραφο Οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών.

  13. Αναπροσαρμογή ή μη των ισχυόντων τελών καθαριότητας και φωτισμού από 1/1/2019.

  14. Αναπροσαρμογή ή μη δημοτικών τελών της υπηρεσίας ύδρευσης για το έτος 2019.

  15. Αναπροσαρμογή ή μη τελών δημοτικών νεκροταφείων για το έτος 2019.

  16. Κατανομή ΚΑΠ επενδυτικών δαπανών του Δήμου (πρώην ΣΑΤΑ) έτους 2018 Δήμου Κρωπίας.

  17. Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής υπηρεσιών (Ι).

  18. Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβή υπηρεσιών (ΙΙ).

  19. Αποδοχή ποσού 54.100,00€ από το ΥΠ.ΕΣ. για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων του Δήμου Κρωπίας έτους 2018 (Γ΄ Κατανομή 2018), και Κατανομή του ποσού στις Σχολικές Επιτροπές.

  20. Κατανομή ποσού 000,00€ επί του ποσοστού εισπραττόμενου Δημοτικού φόρου στις Σχολικές Επιτροπές για το έτος 2018.

  21. Περί έγκρισης πραγματοποίησης εκδήλωσης της 28ης Οκτωβρίου

  22. Τροποποίηση της με αριθμό 241/2018 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά στην αποζημίωση της κα Λύτρα Κων/νας.

  23. Καθορισμός αμοιβής Δικηγόρου για καθορισμό οριστικής τιμής μονάδος αποζημίωσης απαλλοτριωμένων εκτάσεων εντός σχεδίου πόλεως στο Κορωπί.

  24. Παροχή σύμφωνης γνώμης για την τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ΝΠΔΔ ΣΦΗΤΤΟΣ του Δήμου Κρωπίας.

  25. Χορήγηση χρηματικού βοηθήματος σε άπορους πολίτες.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

  • ΔΗΜΑΡΧΟΣ 

       ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΙΟΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

  • ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

    1. ΝΤΟΥΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ

    2. ΓΡΙΝΙΕΖΑΚΗΣ  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ

    3. ΓΡΙΒΑΣ ΘEOΔΩΡΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    4. ΚΟΡΩΝΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ

    5. ΓΚΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    6. ΠΙΕΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    7. ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    8. ΑΔΑΜ ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

    9. ΛΕΚΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    10. ΜΑΛΛΙΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

    11. ΝΤΟΥΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

    12. ΜΙΧΑΙΡΙΝΑΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    13. ΘΕΟΧΑΡΗ – ΜΠΟΥΤΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ (ΓΩΓΩ) ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

    14. ΓΚΙΟΚΑ ΑΜΑΛΙΑ (ΕΜΜΥ) ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ

    15. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    16. ΚΙΟΥΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    17. ΜΙΧΑΙΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    18. ΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΘΩΜΑ

    19. ΑΘΑΝΑΤΟΥ- ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

    20. ΓΚΟΤΖΑΜΑΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

    21. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΣΥΖ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    22. ΛΕΙΒΑΔΙΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (ΑΓΚΗ) ΣΥΖ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

    23. ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗ- ΝΤΟΥΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (ΚΙΚΗ) ΣΥΖ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

    24. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΦΡΑΓΚΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΓΕΤΤΑ ΣΥΖ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    25. ΚΙΟΥΣΗ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ

    26. ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

    27. ΓΚΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ

    28. ΠΡΟΦΗΣ ΘΩΜΑΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ

    29. ΛΙΩΝΗΣ ΔΕΔΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

    30. ΤΣΙΜΠΙΚΤΣΙΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

    31. ΡΕΜΠΑΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ

    32. ΒΡΑΧΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

 

Κοινοποίηση

  1. TΣΕΡΚΕΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.

Εσωτερική Διανομή

  1. Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

  2. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Υ.

  3. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ο.Υ

  4. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Τ.Υ

  5. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

  6. ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για περαιτέρω διευκρινίσεις παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.