Διαρκής και επίμονος ο αγώνας του Δήμου Κρωπίας για την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Δήμο μας. Σε διαρκή επικοινωνία ο Δήμαρχος Κρωπίας με τον ΟΑΣΑ με την απαίτηση για πλήρη αποκατάσταση της συγκοινωνιακής τάξης στο Δήμο μας

 

Ο Δήμος Κρωπίας, συνεπής στο διαρκή και επίμονο αγώνα για την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς και της υποστήριξης του δημόσιου συγκοινωνιακού έργου με γραπτές επιστολές, τηλεφωνικές επικοινωνίες και δημόσιες ανακοινώσεις συνεχίζει, να απαιτεί την πλήρη αποκατάσταση της συγκοινωνιακής τάξης στο Δήμο μας. Η συνέχιση της μη τήρησης των ωραρίων των δρομολογίων λεωφορειακών γραμμών με την παράλειψη δρομολογίων, την μείωση του αριθμού των λεωφορείων αλλά και συμπεριφορές απαξίωσης απαντήσεων δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές δηλώνει, ο Δήμαρχος Κρωπίας Δημήτριος Κιούσης σε σημερινή τηλεφωνική του επικοινωνία με τη Διοίκηση του ΟΑΣΑ.

Τον Οκτώβριο του 2020 με δημόσια ανακοίνωσή του ο Δήμος μας θεώρησε ως ένα θετικό βήμα τη συνεργασία ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ και την απόφαση ενίσχυσης της γραμμής 330 (Κορωπί-Αγία Μαρίνα) και 309(κυκλικό με δύο λεωφορεία) με νέα λεωφορεία και αύξηση της συχνότητας. Όμως στο επόμενο διάστημα, με κορυφώσεις το Καλοκαίρι και τον Σεπτέμβριο του 2022 είχαμε πισωγύρισμα και διασάλευση της συγκοινωνιακής τάξης στις λεωφορειακές γραμμές 309 (κυκλικό Προαστιακός Κορωπίου-πόλη Κορωπίου), 330 (Προαστιακός/Κορωπί-Αγία Μαρίνα), 120 (Γλυφάδα-Βάρη-Προαστιακός/Μετρό Σταθμός Κορωπίου) και 116 (Γλυφάδα-Βάρη-Κίτσι). Είναι χαρακτηριστικό ότι, δεν έχουν απαντηθεί οι επιστολές, του Δημάρχου Κρωπίας, στις 18 Αυγούστου 2022(αρ. πρωτ.:13395) και στις 19 Σεπτεμβρίου 2022(αρ. πρωτ.:15081).

Αναμένουμε πράξεις από τον ΟΑΣΑ με την άμεση ικανοποίηση των αυτονόητων αιτημάτων αποκατάστασης της συγκοινωνιακής τάξης στο Δήμο Κρωπίας με τήρηση των ωραρίων, πύκνωση των δρομολογίων και της συχνότητάς τους. Ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ οφείλουν άμεσα να εργαστούν για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού και προφανώς και για την αξιοπιστία των φορέων τους που εκτελούν δημόσιο συγκοινωνιακό έργο.

—————————————-