Τηλεφωνήτρια – Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών
Η OfficeMart (πρώην ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΕ), κορυφαίος προμηθευτής Β2Β για Office & Printing Supplies με εμπειρία άνω των 40 ετών, αναζητά άτομο για την στελέχωση του Τηλεφωνικού Κέντρου και την υποστήριξη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Ρόλος
Θα είστε το κύριο σημείο επαφής των Β2Β πελατών με την εταιρεία μας, θα διαχειρίζεστε κλήσεις και Θα ανταποκρίνεστε στις ανάγκες των πελατών μας. Θα παρέχετε πληροφορίες για προϊόντα & υπηρεσίες της εταιρείας μας και θα επιλύετε τυχόν προβλήματα, με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, αλληλογραφίας και υποδοχή πελατών.
- Προετοιμασία και αποστολή εβδομαδιαίων και μηναίων report σε πελάτες (φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο).
- Αρχειοθέτηση τιμολογίων, δελτίων αποστολής και λοιπών παραστατικών της εταιρείας.
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, παροχής πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
- Εισαγωγή παραγγελιών στο σύστημα και διαχείριση των σχετικών παραστατικών
- Χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους πελάτες
Απαιτήσεις
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική φιλοσοφία
- Εμπειρία 1-3 ετών σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών.
- Ισχυρές δεξιότητες χειρισμού τηλεφωνικών επαφών και «ενεργή» ακρόαση
- Εξοικείωση με συστήματα ERP & CRM
- Εξαιρετική γνώση MS Office (κυρίως Word, Excel)
- Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) επιθυμητό
- Γνώση τιμολόγησης θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
Παροχές
- Αμοιβή αναλόγως προσόντων του υποψηφίου
- Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες για σταδιοδρομία
Εάν πληροίτε τις απαιτήσεις της θέσης, στείλτε το βιογραφικό σας στο apanor@officemart.gr